"To me, the smell of fresh-made coffee is one of the greatest inventions", vindt de Australische acteur Hugh Jackman. En met hem zijn velen verslingerd aan koffie en zijn unieke aroma. Elke goeie barista streeft een perfect koffiemoment na en dit doet hij of zij niet zonder een professionele koffiemachine. De zichzelf respecterende koffiezaak klopt aan bij Limarc die onder meer de klinkende La Marzocco, Wega, Bunn en Mazzer verdeelt. Proef het verschil eens met de populaire La Marzocco bij Koffie en Staal, Eigenwijs, Hof ter Rode Poorte, True Beans, Yuka, Graanmarkt 13, The foodmaker, Letters & Co, In Kannen & Kruiken, Bart A Vin, La Gamine en diverse pop-up koffieshops.
Limarc klopte op zijn beurt aan bij Reclamebureau Tallieu & Tallieu. De koffielovers dachten aan een stijlvolle, nieuwe website waar deze merken met ronkende namen alle eer werd aangedaan. Het werd een sterk foto- en typografisch ontwerp met per apparaat overzichtelijke detailinformatie. De aandachtige bezoeker zal een aantal leuke effecten zien in deze responsive website.
Ook csswinner.com kon deze realisatie wel smaken: Limarc.be werd 'Website of the day'. Daarnaast won het een nominatie op cssdesignawards.com.