Een optimale user experience, een betere laadtijd, uitstraling en conversie: dat zijn voordelen voor jouw klanten. Maar ook in de back-end van ons content management system is het een feestje.
1. Wat we zelf doen, doen we beter
Herhaling is eigen aan communicatie. Dat is prima als het over je aanbod en missie gaat: daar hebben je klanten iets aan. Maar het kopiëren van teksten en foto's vanuit je evenementenpagina naar je nieuwsbrief, of van producten uit je webshop naar een catalogus: dat kan beter.
En wat we beter kunnen, doen we zelf: zo'n acht jaar geleden startten we met de ontwikkeling van ons eigen content management system (cms). Zo'n systeem laat je toe om, zonder technische voorkennis, de inhoud van je website zelf te beheren. We gingen terug naar de essentie en noemden ons cms ‘drie’, naar het trio aan handelingen waar om draait: het toevoegen, aanpassen en wissen van elementen.
Drie cms groeide de voorbije jaren uit tot een royale blokkendoos vol mogelijkheden. Elk project krijgt enkel de bouwstenen die nodig zijn. Nieuwe ontwikkelingen zijn voor alle drie-websites bespreekbaar.
2. Jouw werkwijze bepaalt je website, niet andersom
Voor we drie cms ontwikkelden, werkten we met veelgebruikte cms’en zoals Wordpress, Drupal, Shopify of WooCommerce: platformen die overweldigen met mogelijkheden, updates en bugs. Die je ook dwingen hun logica te volgen, en je neer te leggen bij ontbrekende functies. En dat botste met onze visie.
Uit respect voor onze klanten en hun expertise kiezen wij om te vertrekken vanuit de unieke werkwijze van elk bedrijf. Als we die vertalen naar een website, webshop of applicatie is het resultaat intuïtief, met meer focus en succes tot gevolg.
3. Don't repeat yourself (DRY)
Bij Tallieu & Tallieu zijn we hardnekkige aanhangers van het DRY-principe: goede software moet niets weten van herhaling, maar vereenvoudigt én verbetert je werk. We passen het dagelijks toe, of we nu bouwen aan een centrale mediabibliotheek, een activiteitenkalender of een productcatalogus.
- Zo ziet een keukenbouwer op elk moment de actuele prijzen van een natuursteenhandelaar, en kan hij zijn klanten in de automatisch gegenereerde PDF-brochure alle voorradige steensoorten tonen.
- Zo worden bij een vastgoedmakelaar de recent toegevoegde panden getoond op beeldschermen, en verdwijnen ze automatisch na verkoop.
- Zo kan een winkel in de app van een kledingmerk met één klik de promotiebeelden downloaden van alle bestelde stuks, om Instagramposts voor te bereiden.
4. Kwaliteit boven kwantiteit
We geloven in ondernemers die hun eigen koers durven varen. Of je nu je eerste webshop wil lanceren, of de tijd rijp is om een R&D-afdeling aan je bedrijf toe te voegen: we denken graag mee, bouwen een website op jouw maat en genieten van je groei. Eentje zonder zinloze herhaling, dat wel.
Drie cms is snel en schaalbaar, klaar voor groei of nieuwe wendingen. We volgen jouw werkwijze, zonder overbodige functies.
Drie cms heeft een minimalistisch interieur waarin je zonder technische achtergrond thuis bent: we blijven vormgevers, natuurlijk.
Drie cms is constant in ontwikkeling, dankzij de noden van onze klanten. Elke klant profiteert van al wat nieuw is.